راز ثروتمندان جهان !

 

 

 

درآمدهای میلیون دلاری ثروتمندان جهان از کجا و چگونه بدست می آید؟

 

این روزها موفق شدن و رسیدن به ثروت های میلیون دلاری زیاد سخت نیست، در حقیقت اصلا سخت نیست! زیرا با توجه به آمارهایی که از کشورهای پیشرفته جهان منتشر می گردد هر روز بیش از 2650 میلیونر جدید به باشگاه ثروتمندان دنیا اضافه می شود. (در این مقاله میلیونر به فردی اطلاق می شود که ثروتی بیش از یک میلیون دلار داشته باشد)

علاوه بر این، بر اساس گزارش موسسه تحقیقاتی کردیت سوئیس و به نقل از نشریه اکونومیست در سال 2021 میلادی در سراسر کره زمین بیش از 54 میلیون نفر، میلیونر وجود دارد که این افراد بالغ بر 86% درصد کل ثروت جهان را در اختیار دارند.

همیشه این سوال پیش می آید چنین افرادی که کمتر از 1 درصد جمعیت جهان را تشکیل می دهند چه کاری می کنند که بیش از 99 درصد باقی مردم انجام نمی دهند؟!

این سوال، یک سوال میلیون دلاری است! زیرا ما را به مسیری هدایت می کند که 54 میلیون میلیونر در سراسر کره زمین طی کرده اند. افرادی مثل وارن بافت، استیو جابز، بیل گیتس، مارک زاکربرگ، ایلان ماسک و . . .

در این مقاله عصاره تحقیقات گسترده ای که درباره این میلیونرها انجام شده را در اختیار شما قرار می دهیم و به شما نشان می دهیم که چگونه می شود در کمتر از یک سال چندین میلیون دلار ثروت کسب کرد.

از روزی که تصمیم گرفته شد این مقاله نگارش شود بررسی زندگی میلیونرها و میلیاردهای بزرگ دنیا در دستور کار قرار گرفت. ابتدا از صدر لیست ثروتمندان جهان شروع کردیم و یک به یک بیوگرافی، شغل، نحوه زندگی، تحصیلات، نحوه درآمدزایی، میزان ثروت و بسیاری از پارامترهای کلیدی را در زندگیشان مورد بررسی قرار دادیم. تحقیقات نتایج شگفت انگیزی را نشان می داد، برخی از مهمترین نتایجی که از تحقیقات گرفته شد بصورت خلاصه عبارتند از :

ـ میلیونرهای بزرگ الزاما تحصیلات زیادی نداشتند، فرضا همه مهندس یا دکتر نبودند و حتی تعداد زیادی از آنها به دانشگاه هم نرفته و یا ترک تحصیل نموده بودند! اما تمامی آن ها دانش و مطالعه زیادی داشتند.

ـ اکثر قریب به اتفاق میلیونرها برای خود کار می کردند و نه برای دیگری! میلیونرهای بزرگ هرگز به زندگی کارمندی قانع نبودند، شاید روزی کارمند بوده و در سازمان یا نهادی کار می کردند، اما در نهایت برای خود شرکتی تاسیس نموده و عهده دار مدیریت آن شدند و یا راههای متفاوت دیگری را جهت سرمایه دار شدن در پیش گرفتند.

ـ اما مهمترین و بزرگترین رازی که در زندگی میلیونرها وجود داشت رازی هست که زندگی آنها را تغییر داده بود! تمامی میلیونرها مستقیم یا غیر مستقیم به سرمایه گذاری در بازارهای مالی دنیا، بورس بین الملل و فعالیت در این حوزه سودآور ارتباط داشتند.

این راز واقعا شگفت انگیز بود، هنگامی که زندگی میلیاردرها را مورد بررسی قرار دادیم به این نتیجه رسیدیم حجم گسترده و انبوه ثروتی که آنها به دست آوردند به میزان بسیار محسوس و چشمگیری در بازارهای مالی و خرید و فروش سهام بوده است.

به عنوان مثال، وارن بافت فردی که طی بیش از ده سال همواره جز پنج مرد ثروتمند جهان قرار دارد تمامی ثروت خود را از راه سرمایه گذاری در بازارهای سهام و تجارت هوشمندانه در این حوزه کسب کرده است و یکی از کارهای اصلی او فعالیت در بازارهای مالی جهانی تحت عنوان هلدینگ برکشایر هاتاوی می باشد.

حتی بسیاری از ورزشکاران و فوتبالیستهای مشهور دنیا مانند کریستیانو رونالدو، لیونل مسی، نیمار و... هم جهت سرمایه گذاری بر روی آینده و افزایش ثروتشان سهام شرکت های بزرگ را خریداری می کنند.

همچنین افرادی که ما آن ها را به عنوان غول های تکنولوژی می شناسیم نیز تمامی ثروت خود را از بازار سهام به دست آورده اند.

حتما می پرسید چگونه؟

به عنوان مثل بیل گیتس، استیو جابز فقید و یا مارک زاکر برگ که در حیطه فناوری و تکنولوژی فعالیت دارند و بزرگترین شرکت های دنیا را مدیریت می کنند چه ارتباطی با بازار سهام دارند؟!

برای شما توضیح می دهیم...

تمامی کار آفرینان، ابتدا شرکتی را تاسیس می کنند و ایده خود را عملی می نمایند. مثلا تلفن همراه اپل را می سازند، ویندوز را طراحی می کنند، شبکه اجتماعی فیسبوک را خلق می کنند و ... اما از این راه میلیونر نمی شوند!

این افراد هنگامی میلیونر می شوند که سهام شرکت خود را در بازار سهام عرضه می کنند و مردم می توانند این سهام را بخرند و در این زمان شرکت عمومی می شود، مردم سهام شرکت را خرید و فروش کرده و با عرضه و تقاضای سهام و رشد قیمت سهم، مدیران شرکت که درصد بالایی از سهام را دارند بیشترین ثروت را به جیب می زنند.

در سال 2018 میلادی، جف بزوس مدیرعامل و موسس شرکت آمازون با رشد 100 درصدی شرکتش در بازار سهام، ثروتش چندین برابر شده و به ثروتمندترین مرد دنیا بالاتر از بیل گیتس و وارن بافت تبدیل شد و یا اخیرا با اتفاقی مشابه ایلان ماسک با افزایش قیمت سهام شرکتش تسلا به صدر این فهرست رسید و این چرخه و پروسه تا همیشه ادامه خواهد داشت. بنابراین مفهوم میلیونر شدن به بازارهای مالی گره خورده است و میلیونرها به راحتی از این بازارها درآمدهای میلیون دلاری کسب می کنند.

نقطه اشتراک تمامی میلیونرها، نه بی خوابیست و نه سخت کوشی، بلکه داشتن فکری بزرگ و ایده های خلق ثروت با استراتژی منحصر بفرد است !

اگر علاقه مند هستید که شما هم میلیونر شوید، کسب درآمد از بازارهای مالی را می توانید از همین امروز شروع کنید. ابتدا باید آموزش های لازم را ببینید و سپس اندکی از ثروت خود را در بازارهای مالی سرمایه گذاری نمایید تا شما هم به باشگاه ثروتمندان و میلیونرها ملحق شوید. جهت آشنایی با بازارهای مالی بین المللی و آموزش های لازم در این زمینه می توانید از پکیج جامع و رایگان شارینت استفاده نموده و سپس جهت افتتاح حساب و نصب پلتفرم معاملاتی خود اقدام نمایید.

تجارت الکترونیک در بورس، فارکس و بازارهای بین المللی حوزه ای بسیار خلاق محور و هوشمندانه است که می تواند همیشه راهی برای خلق ثروت پیش روی شما بگذارد. اگر اندکی خلاقیت به خرج داده و با طراحی استراتژی های مناسب و هدفمند در این حوزه اقدام نمایید بدون شک با پشتوانه استعداد غنی و هوش سرشار خود به راحتی می توانید زنجیره تبدیل علم به ثروت را به منصه ظهور رسانیده و با دانش و تیزهوشی جز ثروتمندترین افراد قرار بگیرید.