فلسفه خلق شارینت !

همیشه داستان های زیادی در پشت صحنه آفرینش و تاسیس شرکت ها، کارخانجات و غول های برندینگ دنیا نهفته است که گاه با گذشت سال ها و پس از بزرگ شدن و کسب موفقیت های زیاد، رازهای عجیبی از تلاش های پشت پرده و اسرار شکوفا شدن ایده ها و چگونگی تبلور یافتن آن ها بازگو می گردد و بسیاری نیز تا همیشه نزد بنیانگذارانشان باقی می ماند؛ و اینک اینجا ماجراهای پیچیده با کوله باری از تجربه های مختلف و اتفاقات بسیار از طیف های گوناگون طی سالیان متمادی دست به دست هم داده تا شارینت متولد شود و قطعا قصه های فراوانی برای تعریف کردن خواهد داشت که با رشد و بالندگی بیشتر به مرور روایت می کند . . .

برند شارینت از ترکیب دو واژه شارین (به معنای پیشرفته و متمدن) + نِت (به معنای شبکه) ایجاد شده و با خلق مفهومی بدیع تحت عنوان شبکه متمدن و پیشرفته سعی دارد تا در راستای اهدافی متعالی گام برداشته و با نگاهی نو در حوزه های مختلف نقش آفرینی نماید. هدف اساسی و آرمانی شارینت، افزایش سطح کیفی و کمی زندگی ایرانیان از جنبه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... می باشد که با تغییر و تحول پارادایم در رویکردهای اکوسیستمی و خلق ارزش های زیست بومی جدید بر پایه آمایش سرزمینی، قابل اجرا و پیاده سازی بصورت تدریجی و مرحله ای با برنامه ریزی های میان مدت و بلند مدت و با فرآیندهایی ویژه برای نسل های گوناگون است تا شاهد توسعه ای پایدار در تمامی ابعاد کلان ملی و منطقه ای برای سرزمینمان باشیم.

 

 

هلدینگ شارینت با نام ثبت شده آرمان اندیشان شارین توسعه در حال حاضر با فعالیت در سه حوزه تجارت، فناوری و گردشگری به عنوان بسترهای کلیدی و راهبردی و با هدف هم افزایی این حوزه ها جهت ارزش آفرینی های خلاق و نوین حرکت می نماید و در نظر دارد در آینده با بسط و گسترش و تعمیم زمینه های کاری، حوزه های دیگری را نیز جهت ارتقاء و توانمندسازی بیشتر با لحاظ نمودن نیازهای آتی جامعه، در مجموعه فعالیت های خود قرار دهد.

از مهمترین اهداف شارینت می توان به موارد ذیل اشاره نمود :

- دستیابی ایران به جایگاهی برتر و تاثیرگذار در عرصه تجارت، فناوری و گردشگری همگام با دانش روز دنیا

- افزایش سطح کیفی و کمی زندگی ایرانیان از جنبه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ...

- خلق اکوسیستم و زیست بوم مدرن با اصلاح پارادایم های سنتی جامعه به سمت الگوهای نوین با محوریت تفکر خلاق

- بسترسازی مناسب جهت توسعه پایدار و جذب سرمایه در حوزه های اقتصادی، فناوری و گردشگری

- ایجاد و توسعه زیرساخت های راهبردی برای تقویت شبکه ای پیشرفته و متمدن در راستای تولید ثروت

- ترویج اهمیت و جایگاه تجارت، فناوری و گردشگری ایران در سطح بین المللی

- طراحی و پیاده سازی راهکارهای هم افزايی میان تجارت، فناوری و گردشگری

- تعریف پتانسیل های جدید کسب درآمد و بسط و تعمیم آن در جهت خلق ثروت برای کلیه افراد حقیقی و حقوقی

- تجزیه و تحلیل انواع مارکت ها و تعیین بازار هدف متناسب با نوع رویکرد مورد نیاز

- انسجام و هم‌افزایی بین استان های کشور در راستای رفع محرومیت زدایی و تحقق توسعه و پیشرفت های مستمر

- ايجاد فرصت‌های شغلی مفيد و پایدار برای توسعه تجارت، فناوری و گردشگری

 

معتقدیم همیشه برای هر مشکلی راه حلی وجود دارد! از این منظر، مجموعه شارینت مصمم است که با اندیشه ای ایرانی و با رویکرد اعتلای نام و فرهنگ غنی و کهن ایران زمین با صلابت در این راه قدم برداشته و موانع و سختی های مسیر زندگی را برای مردمان این مرز و بوم هموار سازد؛ با امید به فردا و افق های روشن . . .